måndag 23 november 2009

=( Fast ändå =)

Har inte haft någon dator på hela helgen... Den har varit trasig.. Men nu är de fixat igen :D

Här är lite vad jag har gjort i helgen:

I fredas så va jag me Oscar, Kristian och Andess.. Vi Käkade Kräftor, de va riktigt gööött :D Så kom Marie lite senare me ... De va riktigt skoj o träffa henne :D De va ett tag sen :D

I Lördas så åkte jag, Oscar o Andess till Tjolöholm på julmarknaden men de va inte så mycket o se där.. Tyckte inte jag då.. Och så va de mycket folk :S Hatar när de e de. Hålla på o trängas o skit.. Sen så kom Linda o hälsade på :D Så vi tog de lugnt hela kvällen :D De va riktigt mys :D



Igår så åkte jag och Oscar in till Sisjön för o lämna in hans dator på lagning.. Sen så åkte vi o gjorde lite andra ärenden :D Sen senare på kvällen så blev vi bjudna på mat hemma hos Oscars syster och hennes kille.. Och så va Oscars föräldrar bjudna me..
De va riktigt roligt :D



Idag ska jag passa mina små syskon :D Så mys... =)



Tror jag får börja använda kamera snart :D hehe....

2 kommentarer:

Lena sa...

Ja lite bilder vill jag se =)
Kram <3

K.PeRsSoN sa...

Hehe.. De kommer de kommer :D De lovar jag diig Lena !!
Kramar <3