tisdag 2 november 2010

På besök hos Lena, Jimmy och Bella =)

I Söndas så va jag o Oscar på frölunda Torg en stund men vi hittade inte så mycket kul där och så va de ett jobbigt köpcenter o gå i ..

Senare på dagen så åkte jag o hälsade på Lena, Jimmy o Bella. Oscar åkte hem för han mådde inte bra.
När jag kom så fick jag hålla söta Bella med en gång för Lena va lite hungrig =) men jag blev bara glad. För hon är så underbar =)




Titta bara så söt hon är =)







Och här har vi min bror med =)

Och självklart så va lilla Kitty med oxå =)





Ett sånt bra kort Jimmy fick på Nellie =)

Gud hon nanar så sött =) Och så snarkar hon gulligt oxå =)



Här har vi Lena =)

Jimmys fina kort =)

Här är ett till.

Pappa Jimmy och lilla Bella.
Hon fick så konstiga miner när jag tog kort på henne :P

Nu igen =)

Men detta blev bättre =)

Innan jag skulle hem så va jag bara tvungen och ta ett kort på när hon sov så sött i sin vagn =)


Nu blir de och kolla lite på tv och sen gå o lägga sig brevid min sjukling som har feber .

Puss

2 kommentarer:

Madeleine sa...

Åååååå vilka fina bilder... vad avis ja blir vill oxå se snuttfian <3<3<3

K.PeRsSoN sa...

Taaack =)
Ni får komma hit snart så du får träffa henne =)
KRAAAM <3<3<3