måndag 7 december 2009

=(

Har inte fått bloggat så mycket :( Har inte hunnit de riktigt ..

Men helgen va underbar..
Fredag: Jag, Oscar o Ola åkte och käkade på kina resturangen i kba.. De va riktigt gööött :) Sen senare på kvällen kom Elin, Leffe och Bonnen och kidnappade mig o Oscar.. Så åkte vi till Onsala till Danne, men vi va inte där sålänge.. Så åkte vi till kba o träffade Johan och några till på statiol.. Sen så åkte jag o Oscar hem och sov..

Lördas: Jag o Oscar fixade hans bil på dan sen på kvällen så va vi på bio med Ola, pappa, Lena o Jimmy..
Vi kollade på denna..
Den va riktigt bra :) Så den e värd o se :D

Söndag: Så tog jag o Oscar bara de väldigt lugnt.. Va hemma hela dan o kollade på tv o lite så :D Riktigt mysigt <3

3 kommentarer:

Madde&jasmine sa...

Skriv mer mer mer gummsan, e roligt å läsa vad ni gör där hemma.. hälsa jimmy att hans blogg e dunder bra haha puss älskar dej

K.PeRsSoN sa...

hahahaha de ska jag hälsa han..
Jaa jag ska blogga så mycket jag kan :D
älskar diig me <3

K.PeRsSoN sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.