tisdag 8 december 2009

Tisdag :D

Sitter hemma o väntar på Oscar.. Han är på jobbet.. :( Har inget o göra..

Faaan har ont i nackan me :( Så jävla jobbigt..
Hoppas de går över snart !!

Passade mina små syskon igår en stund :D Skulle passa dom till 9 nångång som vanligt men blev chockad när lasse kom hem tidigt.. han va hemma runt 6 tiden :P hehe..


Idag ska man iväg o handla me min älskling :D Så blir de o laga nån go middag :D


4 dagar kvar !! Nu e de inte långt kvar :D WIIIIIEE
Min syster fyller år dan efter mig :D
Vill att dom ska vara här då så man kunde fira hennes me :(

Får hoppas på att de blir en rolig dag på lördag ändå :D
Ska ju vara me mina underbara kompisar :D

2 kommentarer:

madde sa...

Awwww önska vi var hos er oxå.. men men inget går som man planerar, eller väldigt sällan i alla fall puss älskar dej

K.PeRsSoN sa...

Jaa de e ju så :( Men hoppas vi ses snart iallafall :d
Pusss älskar diig me min underbara syster !!