fredag 22 oktober 2010

Bakat =)

Igår så bakade jag o Oscar bröd =) Åhh vad goooott de va =) Det blev mer som små frallor än bröd =) hehe.. 
Jag har tyvärr inga bilder från när vi gjorde de :( 
Och ida ska jag se om man inte kan baka något mer =) Det är så roligt =) Baka något och sen kanske bjuda hem någon =) Det hade varit roligt..

Är hemma från jobbet ida med då jag inte mår alls bra nu =( Magen vill inte alls vara med ida och de gillar jag inte. Vill ju inte vara hemma.. 

Nu blir de o plugga lite teori =) Gjorde de igår men de gick inte så bra så får hoppas att de går bättre ida =) 


Här är en mycket bra låt =)
http://www.youtube.com/watch?v=TzJbLx6rUuM

Puss

4 kommentarer:

Lena sa...

Ni får komma & hälsa på oss snart.. Då får ni gärna ta med lite bakat =)
KRAAAM

K.PeRsSoN sa...

Jaa de får vi göra =) Vill gärna träffa er snart igen =)
Jaa de e klart jag kan göra de =)
Nu blir de o baka muffins =)
KRAAAAm

Madeleine sa...

Åååå hoppas du mår bättre snart <3<3<3 love you puss

K.PeRsSoN sa...

Jaa nu är jag bättre =)
Pusss love you sis <3