torsdag 21 oktober 2010

Känner mig så duktig =)

Igår så gjorde jag 100 dekaler =) Känner mig så duktig .. Och dom på arbetet gav mig mycket beröm för det. Dom tycker jag är duktig och det gillar man =) Kan hoppas att man får jobb där sen.
Fast det blev bara 99 st som skickades iväg för det va 1 som blev skadad när vi skärde ut dom. Och så ville inte den maskinen vara med igår. Den bara krångla hela tiden =) men jag fick gjort alla till kl. 3 som det va sagt =)


Gjorde den som är 50 cm =) 

Och ida är man hemma för mår inte så jätte bra =(

Puss

4 kommentarer:

Madeleine sa...

Jaaaaaaaaaaaaa bloggar igen jippiii hihi inte för att ja e sååå duktig nu när min kamera inte funkar som den ska.. Duktig du va hehe bra att ha mycke å göra tiden går snabbt då juee puss puss älskar dej

K.PeRsSoN sa...

jaa jag tänkte börja göra de igen :P hehe. jaa jag läste de att den va sönder. Jaa de e kul o ha o göra hela tiden =) Pusss älskar er

Lena sa...

Äntligen !!!!! Sluta inte nu då =)
Håller tummarna för jobb till dig ..
KRAM

K.PeRsSoN sa...

neej jag ska försöka blogga mer =)
Taaack Lena ! =)
KRAAAM